főoldal » Néhány szó a Himalaya cégről

Néhány szó a Himalaya cégről

A kezdetek Küldetés Márka Identitás Elhelyezkedés Kutatás és Fejlesztés Termékek

A kezdetek, avagy hogyan vált egy indiai cég multinacionális vállalattá.

A Himalaya gyógyszercéget Mr. Manal alapította 1930-ban. Célja az volt, hogy az ajurvédikus gondolkodást modern formába öltse és felfedje az 5000 éves gyógynövénytudomány rendszerének titkát a modern embernek. Ehhez hozzátartozott az ősi ajurvédikus szövegek felkutatása, a megfelelő gyógynövények kiválasztása és ezeken a modern gyógyszerészeti, toxikológiai és biztonsági tesztek elvégzése, melyeket követően megalkothatóvá váltak az új gyógyszerek és terápiák.

Mr. Manal egy burmai látogatása során egy érdekes dologra lett figyelmes: nyugtalan elefántokat vett észre, akik egy gyökeret rágcsáltak, amitől láthatóan nyugodtabbá váltak. A gyökér, melyet ettek a Rauwolfia serpentina nevű növény gyökere volt. Elkápráztatta őt e növény elefántokra gyakorolt hatása, ezért tudományos kísérletekbe kezdett. Alapos kutatásokat követően a Serpina nevű gyógyszer a világ első vérnyomáscsökkentőjévé vált, mely 1934-ben lett bevezetve.

A gyógynövénykutatás öröksége alakítja a Himalaya cég működését és jelenti az alapját. A Himalaya elsőként alkalmazta a modern tudományt, annak érdekében, hogy az Ayurvéda titkai újra előtérbe kerülhessenek, és megerősítést nyerjenek. Élvonalbeli technológiát alkalmaznak, azért, hogy gyógyszerészeti szintű ajurvédikus termékeket hozzanak létre. A Himalaya cég a legmagasabb minőséget és a legjobb összetételi színvonalat képviseli a gyógynövényeket tartalmazó termékek piacán. Ezt bizonyítja, hogy 2003-ban ISO 9001:2000 díjat kapott.

A kezdetek óta a vállalat arra helyezte a hangsúlyt, hogy biztonságos, természetes és innovatív gyógyszereket fejlesszen ki, melyekkel a fogyasztók gazdagabb és egészségesebb életet élhetnek. Ma már a világon több mint 250 000 orvos ajánlja a Himalaya termékeket és mára már több, mint 90 országban bíznak a Himalaya termékekben és használják a gyógyszereit, étrend-kiegészítőit, ápolási termékeit.

elejére
Küldetés

Egy, a tudományra alapozott, problémamegoldó, egész testre kiterjedő termékskálával rendelkező, a természet gazdagságát felhasználó Himalaya vállalatot létrehozni, mely a bizalmat és az egészséges életet jelképezi.

A világszintű piacokat minden területre kiterjedően és hosszútávon fejleszteni, úgy, hogy minden ez irányú lépés a legmagasabb etikai követelményeknek megfeleljen.

Megbecsülni őket, együttműködni velük és felhasználni minden egyes Himalaya családtag és helyi közösség tehetségét, ahol a Himalaya termékeket fejlesztik, illetve forgalmazzák, annak érdekében, hogy megvalósuljon az általunk kijelölt "a gyógynövénytől a polcig" politika. Szigorúan alkalmazni a környezetbarát megoldásokat, hogy támogassuk környezetünket, ahol élünk.

elejére
Márka Identitás. Az egészség, a jólét ígérete és recept a jó élethez.

A Himalaya termékcsalád nagyban hasonlít ahhoz e hegylánchoz, melyről a nevét kapta. Évszázadokon át a Himalája hegység az inspiráció és az olyan ember szimbóluma volt, aki a természet titkait kutatja. A tisztaságot és a kiemelkedő eszményképeket testesíti meg. Az a tény, hogy termékeink a Himalaya hegység lábánál termő növényeket tartalmaznak, márkanevünket megerősíti.

A Himalaya logo a megjelenésével is kifejezi a termékcsalád identitását. A levelek, melyek a H betűben szerepelnek, kifejezi, hogy cégünk a gyógynövényekkel való gyógyításra helyezi a hangsúlyt. A kékeszöld szín a természethez való közelséget jelképezi, míg a narancs szín emlékezetünkbe idézi a melegséget, a lelkesedést és elkötelezett gondoskodásunkat.

elejére
Elhelyezkedés...

1930-ban Dehradun városából indult a cég, később Mumbaiban folytatta tevékenyéségét manapság pedig az ország számos területén megtalálható. 1975-ben egy magasszintű gyártási egységet hozzott létre Bangalore-ban (Makali, India), ahová 1991-ben áthelyezte a Kutatás-Fejlesztés részlegét is. Napjainkban a Himalaya Global Holdings Ltd. a globális központja a világ számos részén található Himalaya központoknak.

elejére
Kutatás és Fejlesztés. Minden egyes Himalaya termék több éves elsődleges fejlesztésen és klinikai kutatáson megy keresztül mielőtt a polcokra kerül.

A Himalaya vállalatnak komoly K+F (kutatás-fejlesztés) politikája van.

Az álláspontja az, hogy egy biztonságos gyógyszer vagy terápia létrehozásához nem lehet semelyik beruházás túl drága.

A Himalaya céget a folyamatos kutatások viszik előre, tartják naprakészen. A cég úgy véli, hogy az ideális gyógykezelés az ayurvéda és a modern orvostudomány között helyezkedik el. A Himalaya folyamatosan arra törekszik, hogy olyan innovatív termékeket hozzon létre, melyek a mai világ egészségügyi és testápolási követelményeinek megfelel.

A Himalaya büszke arra, hogy a kutatásra nagy hangsúlyt fektető vállalat. Kivívta a biztonságnak, a természetes anyagok használatának, a hatékonyságnak a hírnevét, szem előtt tartva az ayurvéda alapelveit.

A kutatás-fejlesztési részleg a folyamatos termékfejlesztést, a minőségellenőrzést és a szabványosítást helyezi előtérbe. Minden termék szigorú kutatáson megy keresztül és csúcstechnológiával felszerelt gyárban gyártják.

elejére
Termékek

A Himalaya termékek három termékcsoportra bonthatók:

  • Gyógyszerészeti termékek
  • Ápolási termékek
  • Állatorvosi gyógyszerek
elejére
Ápolási termékcsalád: testápolás, hajápolás, szájápolás, babaápolás

A Himalaya az eddigi gyógynövényekkel kapcsolatos tapasztalatait felhasználva kifejlesztette az ápolási termékeit. Ez a termékcsalád kiváló természetes megoldásokat nyújt az egész család napi ápolási igényeinek.

A gyógyhatással bíró természetes összetevők használata a testápolásban időtlen idők óta megszokott. A modern kutatások bizonyítják, hogy a gyógynövények amilyen hatékonyak, olyan lágyak és nyugtató hatásúak is.

A Himalaya Herbals, mint ápolási termékcsalád (testápolás, arcápolás, hajápolás, szájápolás, babaápolás) 1999-ben került bevezetésre.

elejére

Néhány szó a Creative World Kft-ről